O agencji, czyli

dlaczego jesteśmy najwspanialsi?

Jesteśmy najwspanialsi...

...ponieważ świadczymy profesjonalne usługi w zakresie komunikacji w internecie w cenie, która dotąd była nieosiągalna. Jak to jest możliwe? Opracowaliśmy zestaw zagadnień związanych z działaniami podejmowanymi w sieci, które z powodzeniem można zastąpić mniej kosztownymi przedsięwzięciami. Zamiast drogich badań i metod, posługujemy się zdobytą dotychczas wiedzą i regułami występującymi w świecie reklamy, a komercyjne narzędzia z powodzeniem zastępujemy ich honorowymi odpowiednikami.

Ponadto nasza ekipa to ludzie, którzy z łatwością dzielą się między sobą pomysłami i doświadczeniem. Każdy z nas szlifował swoje umiejętności przy realizacji różnorodnych zadań i to właśnie one dają możliwość zaplanowania i wykonania niemal każdej strategii reklamowej w nowych mediach.

Prezentacja agencji

Zachęcamy do obejrzenia zwięzłej prezentacji na temat naszych działań.

zobacz prezentację

Nasza kadra

Zapoznaj się z naszą ekipą:

  • Artur Czyżewski - Creative Director

    Web designer, chwilami też junior web developer. CEO agencji. Turtles nowych mediów. Dostawca pizzy.

  • Aleksandra Kałdonek - New Business Manager

    Kwiat Public Relations. Entuzjastka projektowania komunikacji i wizerunku. Uosobienie staranności (i oczywiście wesołości).

  • Tomasz Kwartowicz - Video & Motion Designer

    To nie Tomek kręci wideo. To wideo kręci Tomkiem. I to baaardzo skutecznie.

  • Szymon Słowikowski - Video & Motion Designer

    Mówią o nim, że mieszka w Greenboxie i karmi się efektami specjalnymi. Chylimy czoła i też tak mówimy.

  • Robert Kostrzewa - Fotografia powietrzna

    Jeśli widzisz niezidentyfikowany obiekt latająco-fotografujący, to wiedz, że pilotuje go profesjonalista.

  • Sonia Kumidaj - Fotografia

    Pstryk. Pstryk. Połączenie komunikacji i artyzmu. Emocje na kliszy. Złapała je w mgnieniu obiektywu.

  • Ewelina Witkowska - Fotografia

    Pstryk. Pstryk. Dzięki niej kreacje ubrane są w doskonałe portrety. Portrety, mając na myśli te, które pobudzają emocje.

  • AlgoMedia - SEO

    Znalazłeś to, czego szukałeś? To dzięki nim, wyszukując, trafiasz na nasze projekty.

  • PDG.PL - Hosting

    Szybki i stabilny hosting. Polskie serwery, które dostarczają naszą treść do Twojego komputera.

Sposób pracy, czyli workflow

1. Twoje potrzeby i działalność

Na początku współpracy chcielibyśmy poznać Twoje potrzeby oraz cele przyszłych i obecnych działań w internecie. Podstawowym zadaniem na tym etapie jest odpowiedź na pytania zawarte w briefie. Po zapoznaniu się z tymi informacjami dopytamy o szczegóły i zastanowimy się, co możemy zrobić dla Ciebie.

2. Propozycja (oferta)

Zazwyczaj przygotowujemy ofertę złożoną z kilku etapów realizacji, wyceniamy każdy z tych etapów i wyjaśniamy na czym polega. Przedstawiamy ofertę w wariantach różniących się od siebie budżetem potrzebnym na realizację, tak abyś sam mógł wybrać opcję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i możliwościom.

3. Planowanie i realizacja

Po akceptacji oferty zabieramy się do pracy! Planujemy kolejne posunięcia. Na etapie planowania i realizacji wszelkie podejmowane działania są z Tobą na bieżąco konsultowane.

4. Finalizacja

Finalizacja wykonanych prac polega na przykład na emisji przygotowanych materiałów reklamowych, czy wdrożeniu i udostępnieniu serwisu WWW.

Nasze wartości

Dbamy o to, co jest ważne dla naszych klientów.

Staramy się spełniać oczekiwania osób powierzających nam zlecenie. Cały czas pamiętamy o tym, co jest najważniejsze dla Twojej firmy i branży.

Nie okłamujemy odbiorców naszych produktów.

Jeśli poprosisz nas o kłamstwo - odmówimy.

Treść przede wszystkim.

Staramy się unikać przerostu formy nad treścią. Nasze dzieła niosą konkretny komunikat i to on jest najważniejszy.

Mniej znaczy więcej.

Nie wmawiamy klientom, że potrzebują czegoś, czego nie potrzebują.

Zasady współpracy

Nikt nie lubi zasad, ale w trosce o naszych klientów, pracowników oraz dbałość o owocną współpracę, przygotowaliśmy ich kilka.

  • Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. W tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji.
  • Otwarta metodologia pracy - nasi klienci mają wgląd w realizację oferty na każdym etapie.
  • Kreacje muszą spełniać normy zachowań powszechnie uważanych za moralne i etyczne - nie pomożemy Ci obrażać, ani oszukiwać ludzi.

Ważną zasadą współpracy jest dbałość o poufność informacji, które przekazują nam klienci. Zdajemy sobie sprawę, że dane które są nam przekazywane podczas planowania działań w sieci nie powinny dostać się w ręce konkurencji i dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca.

Więcej informacji na temat naszej polityki prywatności i zasad współpracy dowiesz się w artykułach strefy klienta.

<

Cały czas coś robimy...

...i cały czas nie jest to jeszcze nasza strona...

biuro@aiac.pl / 601 972 039